måndag 29 december 2008

Dagen

Idag för övrigt så har jag och Johan varit i stan på några ärenden, när vi var klara så for vi till hans mamma i Yttervik för att lämna några papper.

När vi for därifrån så frågade Johan om jag ville fara och säga hej till min mormor, ja sa såklart okej.
När vi väl kom dit så träffade vi på mina kusiner Petrus och Elias som var ute och lekte i snön med min morbror Magnus. Vi sa hej till dom sen gick vi in där vi träffade på mina mostrar Petra och Jenny som höll på å storstäda i huset, jag såg att dörren till källaren var öppen och chansade på att mormor var därnere, så jag och Johan gick ner och där var hon, stog och städade i gamla torkrummet. Vi pratade en liten stund sedan gick vi upp för att fika lite.

Vi satt och fikade och pratade på väldigt mycke, sedan upptäcker jag att min morbror sitter och tar kort på mej med min nya kamera som han satt och tittade på. Han tog även kort på min kära morbror Jonte som snart åker tillbaka till Norge för att fortsätta jobba (tråkigt nog)

På vägen hem till Burträsk igen så var himmelen väldigt fin och jag kände att jag var bara tvungen att ta kort på den. Bilden blev inte så bra men man kan fortfarande se att det var väldigt fint ute fast klockan inte ens var halv 4.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mej lite gran.. Kanske skriver nåt senare...

Dagens bild, Jag dricker mjölk hos mormor och Johan leker med min kusin Petrus


Himmelen var så vacker

Inga kommentarer: