tisdag 30 december 2008

Känner mej lite annorlunda

Idag då jag vaknade så såg jag min älskling brevid min sida, väldigt mysigt JAAA :)
Ja steg upp kanske 20 minuter efter han och han frågade mej om jag ville ha fika, såklart jag vill håller på att dö av hunger, när det var uppätet så gick jag ut för att kolla om tvätt tid, tyvärr så måste jag tvätta imorgon men det får väl gå endå.

Jag känner mej konstig idag, jag vill photoshopa hela tiden, jag sitter på Apberget rätt ofta, jag vill blogga hela tiden (fast jag egentligen inte har något att skriva), vad händer med mej? Svaret är nog, jag tror att jag håller på att bli fjortis :O HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!

Men men, jag får väl hitta på något som inte alls verkar så fjortis aktigt..
Nu ska man hitta på något med Johan innan dagen har runnit iväg och det har hunnit blivit kväll.

Inga kommentarer: