torsdag 1 januari 2009

Det nya året

Igår kväll blev det såklart fest osv. Det var såklart väldigt roligt, förutom en liten sak men det orkar jag inte berätta nu, är för trött för de. Men iaf kvällen var väldigt lyckad förutom att vi inte fick någon skjuts till stan för att umgås med Erik och Magdalena och deras vänner, men vi stannade kvar på klubben och umgicks med folket som var där istället.

Nu på morgonen så har jag bara hunnit stiga upp och satt mej här för att fortsätta spela bots som jag inte spelade klart igår. Idag blir det å slappa hela dagen, sedan vid middagstid blire så att vi far och äter hamburgare hos Johans pappa. Efter detta så blir det nog att vi kör hem min syster Erika till stan, på vägen dit hämtar vi då upp min mamma som är i Bureå hos min mormor.
När vi har kommit hem till min mamma i stan så blire nog så att vi möblerar om på mitt rum så jag kan få plats med min nya datastol framför skrivbordet. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mej litegran, kanske skriver några rader lite senare.

Inga kommentarer: