lördag 27 december 2008

Jobbig morgon

Igår natt så ringde Johans kompis Krille och ville att vi skulle hämta honom i Villvattne, vi hade ju som inget annat för oss så vi for iväg och hämtade honom, efter kanske 10 min vi hade åkt bil så kom ja på att ja hade redan hunnit tage mina sömnpiller, var GANSKA trött när jag kom hem kan ja säga :P

Men när vi kom hem så pratade jag en stund med min syster Erika om hennes kväll, sedan så gick jag och la mej och somnade nästan direkt!

Imorse så vaknade jag av att älsklingen kom in och väckte mej, ganska mysigt och bli väckt av hans röst (A)

Men men, jag har inte gjort så mycke idag än att gå omkring som en zombie för att ja har så ont i huvet och mår bara dåligt bara för att jag har sovit för länge in på dagen.

Men nu ska jag börja laga middag, kanske skriver några rader senare ikväll :)

Inga kommentarer: