söndag 28 december 2008

Söndag...

Har inte så mycket att säga om dagen, jag vaknade och ringde min syster det första jag gjorde. Pratade en stund med henne sedan när jag hade lagt på så kom min Johan in i sovrummet och fråga när det var dags för mej att stiga upp ^^ hehe

Men men, när man väl har stigit upp så passar man på att kolla mailen innan det va dags att dra sej mot konsum och handla.

När vi hade handlat och kom hem så gjorde jag mej nånting att äta, sedan så ser jag på dataskärmen min att min kära Magdalena har skrivit :D åå ja blev så glad för jag har inte pratat med henne på hela lovet tror jag, saknar henne så hiiiiimla mycke.
Nu väntar man på att maten ska bli klar, jag har satt på kokande potatis på spisen som är klara om någon minut bara, mmm va gott det ska bli med maat :D

Men nu ska jag gå iväg en liten stund, kanske skriver några rader senare :)

Inga kommentarer: