lördag 24 januari 2009

Lördag

Igår så vaknade jag kring 9, gjorde mej i ordning för att fara till stan och vänta på bussen på väg till Burträsk.
När jag kom till Burträsk så tänkte jag, ska jag hoppa av utanför kiosken och köpa en dricka och gå hem? Eller ska jag hoppa av utanför Johan och fara till kiosken sen? - Det blev så jag skippade kiosken och for hem direkt, för jag var ju så fruktansvärt hungrig så jag gjorde mej lite fika när jag kom hem.

Dagen gick väldigt fort eftersom att vi gjorde rätt mycke den dagen. Efter middan så for vi ch hälsade på Patrik och Daniela ett tag, fick hålla i Natalia för första gången, men det varade i 2 sek :( Hade gärna viljat hålla längre men det får jag väl kanske göra någon annan gång.
Iaf så när vi kom hem igen så såg vi film, Twilight, en fruktansvärt bra film kan jag säga. Lite seg i början och konstig men senare började allt bli klarare och man förstod mycket mer.

Idag så vet jag inte vad vi ska göra riktigt, vi ska fara och äta middag hos Johans farmor, sen har vi inte bestämt något mer. Nu ska jag sluta skriva och göra mej något att äta :) Kanske skriver ikväll.

1 kommentar:

Bwhore- sa...

du sa ju att du inte ville hålla ihon ;P hade du sakt ja de vill ja:$ så hade du nog få ha hon längre ;) sötnos <3