måndag 19 januari 2009

Skolan

Sitter på skolan, jobbigt kan man säga.. Finns ingenting och göra, längtar bara heeeeeeeem!!!!!!!!

Jag och några till från min klass har nästan bara spelat ps3 idag, roligt så länge de varade ^^
Håller på att göra FEK nu, vet inte vad vi ska göra men jag sitter här endå och ser ut som att jag vet PRECIS vad vi ska göra :) Ganska skönt för då kommer läraren aldrig hit och kollar till mej.. Men jag ska försöka mej på uppgiften när jag kommer hem, när jag kan tänka i lugn och ro och slippa alla jävlar på skolan som bara ska skrika och hålla på.. DOM GER MEJ HUVUDVÄRK!

När jag kommer hem så hoppas jag på att min syster ska klippa mej :) Sen ikväll så ska jag väl bara sitta framför datorn och klicka runt som vanligt ^^
Imorgon så är det språkdagen + öppet hus på skolan så jag lär nog inte skriva så mycket om morgondagen eftersom att jag hinner inte hem mellan aktiviteterna och jag kommer att vara på skolan från morgon till kväll...

Nu ska jag lugna ner mej lite och vänta på att vi ska sluta, kanske skriver ikväll om jag klippte mej eller ej, då kanske det blir en bild också :) Kram på er så läänge...

Inga kommentarer: