lördag 17 januari 2009

Seeg dag som faaaan

Idag så försov man sej ett bra tag.. några timmar med andra ord..
har drömt en mardröm hela natten, jobbigt som fan för varje gång jag vaknade så var jag så rädd så jag vågade knappt somna om, som tur var så låg min älskling vid min sida hela natten. Men det jobbiga var att varje gång jag somnade om så började jag drömma på samma dröm där den avslutades...
Hoppas jag inte drömmer något hemskt den här natten också.

Älsklingen har spelat BOTS nästan hela dagen, gör inte så mycke egentligen MEN han kunde ju ha spenderat LIIIITE mer tid till mej tycker man ^^ Men jag ska inte klaga eftersom att jag har ju världens bästa pojkvän så :) Och det är jag underbart glad över <3

Har sett film ikväll, 3 timmar lång, jobbigt för det blev ganska varmt i soffan av att sitta på samma ställe hela filmen lång ^^ Vi såg DET - då jag var liten så hade ja bara vågat se 10minuter av filmen och mamma sa att hon hade sett den, så vi såg den.. Var inte lika bra och skrämmande som jag hade förväntat mej, men jag är ju som sagt väldigt rädd för clowner så jag är nog ännu mer rädd för dom nu ^^

Nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska försöka få mej isäng så tidigt som möjligt så jag vaknar tidigare imorn ^^ Kanske skriver något imorgon om något speciellt händer :) Ha det så bra tills dess :)

Inga kommentarer: