måndag 5 januari 2009

Saknar dej redan

Jag for hem med 10.10 bussen idag från min älskling Johan. Tufft kan ja säga, mådde inge bra när jag satte mej på bussen och ser han vinka till mej. Trotts att jag har det underbart med han så kan jag endå inte må bra när jag är utan honom, har knappt varit utan honom i ett dygn nu och jag håller på att dö av saknaden :(

Känner mej ensam nu för att han inte är här, men jag längtar hur mycket som helst tills i helgen.

På lördag fyller min moder år, då blir det kalas och många från släkten kommer för att gratta henne (hoppas vi). På söndag är det tänkt att jag och johan ska ha en dag för oss själva eftersom att på måndag firar vi 2 år med varandra. UNDERBART

Nu ska jag gå och se film med min syster och min mamma. Kanske skriver något innan jag lägger mej.

2 kommentarer:

Bwhore- sa...

Saknar dej också gumman, sovde me din kudde :]
sen har ja ju ralf som ligger å myser med mig under täckte ;) han värmde min mage i morse :)
puspuss

Erika sa...

Har ni bytt namn på henne? Får väl räkna henne som ett eftersom att vi bor under samma tak, eller är'u egenytti? :P (vet i tusan hur det ordet stavas) :O Hehe jag är inte riktigt vaken.. har suttit och funderat varför du inte svarat och ser nu att jag råka skicka kommentaren till min egen blogg xD