fredag 9 januari 2009

Torsdag...

Idag så har man varit i skolan, spelat de där nya spelet som jag blev helt förälskad i :P

Vi slutade kring halv 12 så då passade jag på att ringa syster Erika och fråga om hon skulle komma till stan med 11.45 bussen som hon hade sagt kvällen innan. Hon var inte pepp på att fara, det hörde jag, men hon kom endå :)
Vi gick runt och kollade på presenter till mamma till och börja med. När vi handlat klart till mamma så gick vi vidare för att kolla på kläder åt Erika, vi hittade ingenting på dom affärer som finns på CK och Vintergatan. Sedan kom ja på att N:o One fanns, så då bestämde jag mej för att berätta för Erika att de finns underbart snygga kläder där.

Vi bestämde oss för att gå dit, när vi komme dit så upptäcker syrran att hon aldrig ha varit där, jag blev ganska förvånad för dom har ju dom snyggaste kläderna i stan :P

Erika provde kläder hit och dit och kunde nästan inte bestämma sej för vad hon skulle köpa^^ Jag hade tjatat om att hon skulle prova en kofta som jag blev så kär i, hon glömde som bort det och då tog jag mej tiden att prova den ett tvär. SKITSNYGG, så jag bad Erika om att få låna pengar, det fick jag och jag köpte den och Erika köpte ett par tights och en grå t-shirt som var ursnygg :P

Vi for hem, bussen gick fel väg i slutet och vi var tvungen att hoppa av en hållplats före våran för att en kvinna i bussen sa att den skulle vända och sedan köra åt andra hållet. Men när vi stigit av bussen och börjat vandra hemåt så ser vi bussen köra in på våran gata mot hållplatsen på som finns på kvarteret... Kanske blev man lite småsur såklart men det var endå skönt att få friskluft och bara gå för skojjs skull :) Har haft en rolig dag med storasyster Erika :D

Har pratat med älsklingen Johan hela eftermiddagen och jag saknar honom oerhört mycket, han kommer hit imorgon vid 1 tiden och hämtar upp mej, sedan ska vi fara och hälsa på honoms farmor en stund.
Vet inte mer vad jag ska säga, har inte gjort så mycket annat än att spela bots ^^ Känner att jag har varit duktig idag när det gäller bots :) Men det tråkiga är att Johans bot har inte blivit upplåst än :( Hoppas den blir det snart så han får slå sitt rekord som han hade tänkt göra INNAN den blev låst.

Inga kommentarer: